Stanovení správného protokolu

Jednoduché potřesení rukou bylo dlouho považováno za symbol kamarádství a důvěry. Tato sociální praxe znamenala spolupráci, téměř se stala reflexem během interakcí. I když je to důležitý aspekt komunikace, kvůli virům se již handshakes nedoporučují. Dr. Dustin York z Maryville University v rozhovoru pro USA Today uvedl že dojde k dramatickému posunu v postojích k něčemu tak jednoduchému, jako je podání rukou, a v budoucnu tak bude dělat méně lidí. Význam neverbální komunikace ve společnosti je součástí komunikačního studijního kurzu, který Dr. York vyučuje na Maryville University. V souladu s Dr. Yorkem by zaměstnavatelé a dokonce i manažeři komunity měli zaujmout odlišný přístup a mít protokol pro „zóny bez podání ruky“.

 

Monitorování a šíření informací

Vytváření nových protokolů nemusí být omezeno na zóny bez podání rukou. Manažeři komunity musí být na vrcholu své hry při sledování nejnovějších informací, aktualizací, a doporučení ze strany řídícíh orgánů, jako jsou Centers for Disease Control and Prevention. V době, kdy se každý den objevují nové informace, je bezpodmínečně nutné, aby komunitní manažeři absorbovali nejnovější zprávy a mohli je šířit svým nájemcům. Zatímco oznámení musí být zveřejněna ve všech vlastnostech, měli byste si také dát za cíl vybojovat digitální prostor pro zasílání aktualizací v reálném čase pro nejpřesnější a aktualizované informace. To může také sloužit jako fórum pro nájemce, kteří se budou zabývat otázkami a obavami toho druhého, na které se můžete obrátit. To nabízí rozumné řešení pro zachování samotného smyslu pro komunitu, i když zatím omezuje interakce na digitální sféru.

 

Ujistěte se, že děláte, co můžete

Navzdory neustále se měnícím okolnostem zůstává vaše pozice komunitního manažera nebo vůdce stejná. Svým nájemcům musíte zaručit, že děláte vše, co je v vašich silách, abyste chránili zdraví všech: sledování kontaktů, kontroly teploty a přísná opatření k dezinfekci veřejných prostor. Jako manažer musíte také poslouchat rady vašich nájemců. Mohou mít vlastní doporučení nebo obavy a vy musíte naslouchat a vyhodnotit, jak tyto potřeby nejlépe řešit. Právě teď se obavy nemusí omezovat pouze na bezpečnost a zabezpečení, ale zahrnují také nájemné a vystěhování. Na konci dne generální ředitel a zakladatel společností LA Property Management Group and Crown Commercial Property Management David Crown říká , že je třeba rozptýlit mentalitu „my proti nim“, protože to jen prohlubuje propast mezi oběma stranami. Zatímco komunitní manažeři musí dělat, co je v jejich silách, aby se postarali o nejlepší zájmy a porozuměli dotazům nájemců, nájemci musí také dodržovat nový protokol a pokyny, jak mohou. Pokud jste schopni efektivně komunikovat a pochopíte, že komunikace je obousměrná komunikace mezi vámi a vašimi nájemci, budete nejen udržovat své vztahy, ale také si nakonec získáte jejich důvěru. Jako další nástroj, který může tento cíl doplnit, může Spaceflow pomoci spravovat váš ekosystém a zlepšit vztahy a zkušenosti.

 

Napsal J. Bluebell