Maximalizován prostor pro skladování či montáž

Jednotlivé části areálu budou navrženy takovým způsobem, aby byl maximalizován prostor pro skladování či montáž o výšce až 17,4 metrů. Součástí parku budou také stropní systém protipožárních sprinklerů, střešní okna v nakládací zóně umožňující více denního světla, chytrý měřicí systém, 108 elektrických průmyslových vrat (jedny pro plochu 850 m²), 12 elektrických příjezdových vrat (jedny pro plochu 5 000 m²) nebo rozsáhlé parkovací prostory.

Areál se nachází v Ostravě v těsné blízkosti dálnice D1, která spojuje Prahu a Brno s Polskem. Nedaleko je také Terminál Ostrava, důležitá spojka do Šenova, zajišťující přístup k mezinárodní železniční síti. Ostrava je pro tento park ideální lokalitou, jelikož nabízí velký počet potenciálních zaměstnanců. Lokalita je zároveň je snadno dostupná městskou hromadnou dopravou. Ostravské hlavní nádraží se nachází zhruba dva kilometry od areálu.

GLP udělá rozsáhlé revitalizační a dekontaminační práce

Před zahájením výstavby projektu v Ostravě provede GLP rozsáhlé revitalizační a dekontaminační práce, jelikož se na místě kdysi nacházely hrušovské chemické závody.

Jan Palek, country manager GLP pro Českou republiku a Slovensko, uvedl: „Vždy nám dělá velkou radost, když můžeme při budování nových logistických a výrobních center obnovit do té doby nevyužitelné pozemky. Vytvoříme z nich bezpečné prostory, z nichž budou mít prospěch naši stávající zákazníci, potenciální noví klienti i obyvatelé Ostravy.” Dále řekl: „Projekt odráží naše rostoucí ambice v České republice, které jdou ruku v ruce s naším programem dalšího rozvoje ve střední a východní Evropě. Jsem si jist, že o nový průmyslový park bude velký zájem díky jeho dopravní dostupnosti a  provedení.“

 

Zdroj:// Systémy logistiky